Tugasan Tamat...






Alhamdulillah... Bersyukur ke hadrat ALLAH yang maha pengasih dan maha penyayang kerana atas izin-NYA aku masih lagi berada di sini untuk meneruskan bilah-bilah hari yang masih bersisa.

Semalam (13/11/2011), usai tugasan yang diamanahkan ke bahuku. Menghadiri sesi bertemu pembaca di Kompleks PKNS yang dianjurkan oleh Grup Buku Karangkraf bersama Novelist Eina Alfina dalam rangkaan promosi untuk memperkenalkan novel baru dan juga penulis baru yang bernaung di bawah lembayung mereka. Alhamdulillah kerana segalanya berjalan lancar dalam suasana yang meriah. Nak kata pembaca sampai tahap beratur nak suruh aku conteng (sign) kat novel aku yang mereka beli, bohonglah, tapi nak kata tak ada langsung lagi bohonglah tu. Kiranya adalah walau aku ni bukanlah penulis glamour. Apapun terima kasih aku ucapkan atas kesudian semuanya. Samada yang sekadar membelek tapi belum beli atau yang belek-belek lantas beli dan yang terus ambil dan bayar (tak payah nak belek-belek) Anda semua adalah insan-insan yang amat aku hargai yang membeli ruang dan peluang untuk aku teruskan langkah di platform yang sangat-sangat aku minati ini. Terima kasih daun keladi... next keluaran supportlah lagi ya.

Key ni antara gambar-gambar sekitar majlis tersebut... Hanya sebahagian kerana aku memang tak sempat nak ambil gambar atas sebab-sebab kamera tertinggal dan terlupa nak minta tolong team Grup Buku Karangkraf ambilkan... Tak apa. Kalau nak tengok lebih, layan saja Facebook Buku Prima.













Buat semua Team Grup Buku Krangkraf, sekalung ucapan terima kasih yang mampu aku berikan atas segala yang telah mereka lakukan. You all semua memang BEST! Moga kita masih berkesempatan untuk bertemu lagi especially buat Asyraf dan Encik Sufian yang sudi melayan borak.

1 Ulasan:

  Pine Hills Office Cleaning

December 21, 2022 at 5:08 AM

Nice blog thaanks for posting