Pertanyaan...

Sebenarnya dah banyak kali persoalan ini diajukan kepada aku... Bila novel ke dua nak keluar... Lamanya you rehat... bila novel baru you nak terbit? You tak menulis lagi ke? Eh! Kali ni novel you sad ending juga ke? dan banyak lagilah yang purata berkisar pertanyaan yang sama yakni tentang novel aku seterusnya bila nak keluar. Rasanya dah hampir setahun setelah novel pertama aku berada di pasaran. Alhamdulillah buah cinta pertama ku itu diiterima dengan baik. Syukur ke hadrat allah swt.

Novel keduaku dalam proses editing dan tentunya aku masih lagi bernaung di bawah publisher yang sama yakni Fajar Pakeer. Tak nak beralih mencari kelainan dengan publisher lain ke... ada gak yang tanya aku soalan sebegini, jawapan ku mudah. Biarlah dulu. Aku tu senang bangat sama publisher ku sekarang, makanya biarlah aku bersama mereka. Berkisah akan novel ke duaku kali ini, erm konsepnya dah lain. Tidak lagi sad ending sepertimana yang pertama dulu. Sekarang ini kalau tak silap proses editing frasa pertama hampir selesai. Jadi kemunculannya pasti juga pada tahun ini tapi aku tak pasti bila ia akan berada di toko-toko buku. Pada yang sudi menanti, harap bersabarlah hendaknya. Harap dengan apa yang aku paparkan ini menjawab pertanyaan yang bertanya tentang bila buah cinta kedua ku akan muncul.

Erm... apa harapan aku untuk novel ke dua ini??? Dah pastilah aku harap buah cinta ku kali ini juga dapat diterima sepertimana buah cintaku yang pertama. Memang aku cuba mengenengahkan sesuatu yang lain dari yang telah aku lakukan sebelum ini. Nak tahu apa kelainannya, kenalah tungguuuu

Keylah... aku chow chin chow dulu untuk kali ini... Lain kali kita jumpa lagi ekk... Sayonara...