Dah ok ke?

Mood aku tak tahulah tah ke mana perginya. Nak kata out-station, erm pi station manalah pulak. Tak kan station minyak kut... atau station ketapi... atau station bas... station kapalterbang... isy... tahlah. sukasuki hatiparu jer pi memana tinggalkan jasad aku sendiri. Tapi rasa cam dah balik jer baru kejap tadi bila aku buka mailbox ada yang menanti di situ. Perutusan dari jauh... erm memacam cerita yang ada... dari jawapan pada pengaduan@luahan rasa yang aku titipkan beberapa hari lalu sampaikan motivasi versi baru. Melebar juga senyum aku bila baca kisah yang dipaparkan. Cerita yang dikongsi bersama lebih-lebih lagi bab losyen... nak buat aku gelak gaban rollercoster je kat sini. Erm... sejak bila belajar pakai losyen... hahahahaha lawak... lawak...