Open House Oh! Open House…

Aduzzzz pening kepala… tak tahu apa keputusan yang patut aku ambil. Kalau boleh tak nak lah ada yang kecik hati atau jauh hati walaupun hakikatnya ada diantaranya yang memang pun jauh. Erm Syawal dah nak dekat masuk penghujung. So pasti makin galak yang buat Open House malah ini jugalah yang nak ku hiaskan dalam N3 hari ni.

Dari semalam dah ada tiga email yang aku terima berkaitan dengan perkara ini.. dan sekarang ni dah masuk lagi. Tu belum masuk melalui sms dengan message yang sama. Undangan ke majlis yang akan mereka adakan. Erm bila aku senaraikan.. hujung minggu ni, hari Sabtu ada jemputan kenduri kahwin di dewan komuniti di Putrajaya, than ada tiga jemputan ke majlis rumah terbuka teman sekerja. Hari Ahad ada 4… dah tu dalam mukim yang berbeda. Member masa belajar dulu dan juga teman sekerja. Aku dah termenung… camne nak pegi… erm… tak masuk lagi yang buat lepas kerja… Ah! Gawat sih...

Next week… Hari Sabtu ada juga jemputan kenduri kahwin. Anak salah seorang staff di office. Tak pergi, rasa cam tak best pulak sebab abang ni kiranya memang baik gaklah ngan aku. Jadinya… semi confirm kena pergi gak lagi pun tak jauh dari rumah aku. Kat area Wangsamaju jer. Than ada jemputan rumah terbuka di Segambut dan Kepong. Bolehlah pi rasanya sebab dalam kategori dekatlah juga. Hari Ahad… jeng… jeng.. jeng… Satu program gathering cum jamuan hariraya Caluk Conner kat umah Sue di Seri Kembangan. Than ada satu di Banting dan Puncak Alam, baru sat ni ada satu lagi kat Bukit Beruntung… Aku dah sengeh… sengeh tanpa jawapan dan keputusan….