Tag 3

Kena tag lagi. Kali ini oleh Rehal Nurharis seorang novelist yang berpontensi untuk menuruti jejak kakaknya, novelist yang sudah dikenali ramai. Nak tahu siapa... risiklah sendiri. Kalau semua aku sogok dan suap, bila masanya pulak korang nak belajar kenal apa erti USAHA kan... Aku nak ucapkan syukran jazillah padanya atas ingatan terhadap diriku ini. Aku masih ada di sini walau bagai lenyap seketika di maya tanpa berita.


Well! tag kali ni rasanya cam senang jer... tak pening kepala sangat untuk jawab.

Sebutkan siapa pemberi anugerah ini dan sertakan pautan pemberi anugerah ini

Key nama sebenarnya aku kurang periksa dan lupa nak tanya sebab dia lebih dikenali dengan nama Rehal Nurharis. Macam yang aku mention diawal tadi, seorang novelist yang berpontensi besar untuk mengikut jejak si kakak yang dah berjaya menempatkan nama di pesada penulisan tanahair.

Kalau senang, korang pi lah jalan ke blog dia... ha ni addressnya: http://nuharisteam.blogspot.com - Happening wa cakap sama lu...

Beri anugerah ini kepada 5 orang sahabat.

Kali ni aku nak bagi pada member-member aku pulak. Tak kira, korang kena dan wajib untuk menjawabnya.

1) Umi Ameer - Aku tak mahu dia tension-tension dengan suasana office dan tugasan

2) Artie - Peka dengan perkembangan di blog aku [samada aku update atau tak]

3) Suzry - sebagai balasan untuk TaG pertama yang aku terima

4) Mersik@Pokcik - Orang tua yang walau sebenarnya taklah setua mana. Penulis Dol Leman

5) Shahira@Adik sayang - Sebelum dia mengholidaykan diri, aku nak dia terima tag aku dulu

Ziarahi blog mereka untuk jadi penyampai berita akan anugerah yang mereka terima. Hahaha, kenalah pi ziarah tiap blog... dan si penerima seterusnya perlu gak war-war pada siapa yang mereka nak bagi. Kalau tak camne si penerima nak tahu kan atau kalau tak nak pi ziarah, telefon atau sms aje... dunia dah canggihkan... teknologi dah up to date. Jadi pilihlah mana suka... Well Rehal! Kak Pu3 dah lakukan apa yang perlu... Thanks to you dear... ;-)