Aduh! Kenapalah...

Erm hari ni macam serba tak kena jer walaupun sebahagian besar dari tugasan dah beres. Apprisal pun dah selesai semalam. Perbincangan dengan boss aku cukup mudah dan rasanya lebih sesuai kalau dikategorikan sebagai sembang santai dari perbincangan. Boleh tu dia tanya aku okey ke dengan mark yang dia berikan untuk prestasi kerja aku... hahahahhaa agaknya kalau aku kata tak dan nak dia letak yang tip top punya excellent apalah reaksi dia ekk... tapi aku ni pun bukanlah sekejam tu dan aku sedar akan task kerja yang aku lakukan samada setimpal dan berbaloi dengan apa yang dia beri beserta commentt yang rasanya dah super. Jadi aku malas nak pening fikir lain-lain... agreed.

Ni aku betul-betul busan.. heheheehe kalau di baca dek Raizal, pasti aku kena marah lagi.. Bosan Mir.. .B.O.S.A.N. Siap sebiji-sebiji diejanya perkataan tu, tapi aku tetap suka guna busan... degilkan... Erm aku busan sebanya rasa cam geram jer. Aku buat slide tak jadi... hampeh.com betul... penat aku upload picture masa Book fair, tapi hasilnya tak appear... dah puas aku godek sana sini... cuba cari sebab musabah yang mengwujudkan masalah canggitu... dah tanya beberapa orang member@pakar rujuk ada yang suruh aku log out than log in semula... ada pulak yang kata mungkin gambar tak save dalam program yang samalah... isy... apapun yang pasti memang hari ni system slide tu cam jeles@dengki anak saudara dongki ngan aku. Saja nak dengki supaya aku tak leh nak buat. Nampak gayanya balik malam ni aku kenalah buat semula di rumah... guna notebook aku... Ahhhh!!!!

4 Ulasan:

  UMAIRA DZUL WIDAD @ NAZ AREESYA AMEEN

May 1, 2009 at 5:53 PM

selalunya appraisal tu berlaku sebelum musim 'bonus'. melainkan kalau company tu buat appraisal 2x setahun.hehehe....k.PU3 nak dapat bonus ke?....ni yg buat saya tak sabar nak turun ke KL Central ni...:)

  ♥Pu3ImaŊeisyÆ♥

May 1, 2009 at 8:53 PM

ala maira punya pasal tak bonus pun boleh jer turun. Setakad nak bawa pi KR atau SR, insyaAllah rezeki tu masih ada... don't worry. Just rang up and set a date key... Kak Pu3 tunggu ;-)

  MIMIE AFINIE

May 3, 2009 at 12:02 AM

Jgn2 busan-busan pu3... tak baik utk kesihatan... heheh...

  anyss

May 6, 2009 at 10:28 AM

Tahniah! ada sempat jugak bosan. Maknanya...masih banyak masa yang terluang dalam hidup pu3 la tu...
Ada orang, tak sempat pun nak rasa bosan hu hu hu