Jawab jangan tak Jawab

Tagged By Rehal Nuharis

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu

Biarlah Jemari Menari... sebabnya dengan jarilah saya menaip segala yang menari di minda... ahaks... boleh gitu...

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

www.pu3imaneisya.blogspot.com
Itu nama yang saya gunakan dalam bidang penulisan. Jadi, biarlah yang membaca tulisan saya berkongsi apa yang saya tulis yang tak ada dalam buku.

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?

Erm apa ekk... hehehehehehe biarlah hanya saya saja yang tahu heheheheh jangan marah ha..


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?

Setakad ini belum punya perasaan sedemikian dan insyaallah tak akan terhapus kut... kecuali penulisnya yang.....

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Blog mereka lagi superb dari saya kerana mereka semua terdiri dari orang-orang yang hebat di bidang masing-masing. Jadi jangan segan-segan berkunjung ke blog mereka ekk...

6) Senaraikan calon yang akan di tag:

Ebriza
Dewi Sukma

Bikash
Suria Arrisya
Mimie Afinie

4 Ulasan:

  Unknown

April 4, 2009 at 5:44 PM

hampeh tul jwpn no5 2...

  ♥Pu3ImaŊeisyÆ♥

April 4, 2009 at 8:18 PM

hehhehehehehee iyer ke hampeh... hampeh tebu ke hampeh kelapa??? tapi kan hampeh2 tu semuanya superb tau...

  Acha

April 5, 2009 at 7:07 PM

Tulisan yang super kreatif.
Maaf, gak berbobot komentarnya, udah keburu Maghrib nih..

  ♥Pu3ImaŊeisyÆ♥

April 5, 2009 at 8:53 PM

Salam Acha, Makasih sudi mampir lagi ke sini. Aduh! Tulisannya nggak seberapa deh. Ada lagi yang lebih superb dari yang Acha lihat di sini. Cuba aja ziarahi ke blog mereka yang linknya ada di sebelah kanan. Pasti deh kamu akan lebih teruja... Gi mana sih keadaan kamu di seberang? Moga sejahtera ya...