Aku dan Sarapan

Mak Ai... dah kul 11 ++ rupanya. Erm betapa cepatnya waktu berlari hari ni atau aku yang busy sampai tak sedar-sedar diri yang waktu dah berdepa-depa menapak ke depan. Erm perut pun dah mula mengalun irama Ghazal... kriuk... kriuk... baru terasa lapar dan aku baru tersedar. Rupanya pagi tadi aku sekadar bersarapan dengan semug soup, itupun sup segera. Betapa nak segeranya aku kan untuk menyelesaikan assignment yang dah menunggu di meja.


Ni terasa lapar... selongkar dalam drawer, nasib baiklah ada stock biskut. Jadinya aku tengah mengungah benda alah ni bertemankan segelas Ribena [tu kira minuman WAJIB] sambil mengupdate blog aku untuk mengusir rasa tekanan dan busan yang dah mula bermahajalela Datuk Bahaman menentang segala musuh perasaan.

2 Ulasan:

  awan

October 13, 2009 at 12:13 PM

soklan! napa akak suke minum ribena drp jus kelapa sawit? jus cempedak ke..jus pisang ke..?
kenapa RIBENA??

kak, wat karamel ribena leh?:)tengkiew in advance!

  azieazah

October 13, 2009 at 12:31 PM

Wahhh MokYang pun suka jus RIBENA... tapi bab biskut memang sori... tak leh sangat...

Bila boring-boring tu, bab paling best adalah bergayut borak dgn geng sekepala...heheheh leh gelak banyak-banyak.. try lerrr...