Hingga MaBuk

Semalam, sekali lagi aku dan teman-teman mabuk. Mabuk dengan limpahan makanan, mabuk dengan gurau senda dan gelak tawa, juga mabuk melihat gelagat dan telatah teman-teman. Seronok sangat dapat meluangkan waktu untuk sebegini. Kira macam releaselah sikit tension mengadap tugasan sehari-harian, lebih-lebih sekarang ni... mabuk menanti baget negara 2010 yang kebetulan sedang dibentangkan tika aku sibuk membentangkan N3 baru. So aku pun tak dapat nak fikir ayat-ayat cinta powerranges melankolit kerana sat lagi kena pula work dengan budget speech and need to all out the point. Jadi, korang layan jerlah blup pada gambar-gambar yang aku sertakan.... Selamat Melayan....




4 Ulasan:

  Anonymous

October 23, 2009 at 4:35 PM

I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

  suriani

October 23, 2009 at 4:59 PM

wahhh.. ko dah ada peminat yg tulis cina pulakkkk...
gambar den pun ado stick kat sini..
peace no war... ke peach?

  ♥Pu3ImaŊeisyÆ♥

October 23, 2009 at 5:05 PM

peachlah... betul apa.. ko kan suka buah peach.. jadi peach no war ler...

Aku ada peminat misteri... siapakah gerangannya... who ever you are.. thanks so much for supporting my blog

  Syiera

October 26, 2009 at 2:17 PM

Ya Rabbii..meriahnya mabuk2 iteeewww!! Sure kekenyangan..:)