Tak kan Lah...

Busan tahap cipan... ngantuk tahap lipan... rasa nak aje aku landing kat bawah meja... zzzzzZZZZZZZZ dalam tiga empat jam... kalau itu yang aku lakukan, confirm malam baru aku tersedar. Kerja ada, tapi mood dah berhijrah.... hahahahaa Ke mana, usah di tanya sebab aku sendiri tak pasti destinasi mana tujunya. Erm next week lagi sibuk, next Friday berkampung as usual di office untuk budget 2010. Tak tahulah pukul berapa pulak aku balik tahun ni. Aduh... aduh.. aduh.... Erm aku belek koleksi konti lagu yang ada dalam PC. Last-last aku layan jer lagu-lagu ni... Memori daun pisang, Yang sedang-sedang saja, bolehlah boleh, Cinta 100%, Selangit dan Senggol-senggolan. Semuanya dalam kategori DangDut... Weiiii sapa kata Pu3 tak boleh pick-up DaNgDut... see the leglah babe... hehehehehe dah sah-sah pu3 sorang ni dah overdose punya sengal... ahhaahhaahaaa Ya ampunnnnnnn nggak mau sihhhh

0 Ulasan: