Award of the year...

Ingatkan apalah yang menanti di weblog Bikash dan Fishah, rupanya ini... Terima kasih buat keduanya kerana sudi memberikan award bertuah ni pada saya. Moga tuah yang ada di dalam sebuah keikhlasan daripada mereka berdua akan terus menyinari dan membaluti hidup saya bukan sekadar tahun ini tapi selagi saya masih diizinkan bernafas di bumi sementara ni.

Sekarang giliran saya pulak untuk berkongsi Award 2009 ni dengan sahabat dan kawan-kawan yang saya sayangi. It's goes to Ebriza, John Norafizan, Najwa Aiman, Umairah, Ikhmal, Eny juga mamat yang memang bertuah ni, Raizal dan semualah pengunjung istana maya ku ini. Boleh je kita berkongsi Award bertuah ni sama-sama kan... So let share it togethers...

10 Ulasan:

  Nursuzry

May 15, 2009 at 8:43 AM

aku ni dikira bertuah ker kak pu3 ooiii....

leh ke aku amek award ni [xmalu btul aku ni] hehehe...

  Najwa Aiman

May 15, 2009 at 9:40 AM

Lihatlah dunia! Lihatlah dunia! Aku bangga aku bertuah...! Errr... camne nak bawa balik award ni?

  Buah Cintaku...

May 15, 2009 at 10:24 AM

To Sue -> ala sue... amik jer... kan dah tertera kat situ untuk di kongsi bersama dengan semua pengujung Istana kaca... jadi dah tentu sue salah seorang darinya. Nak senaraikan, takut panjang berjela.... sila amik... jangan malu jangan segan... nda dikenakan bayaran selain dari bill internet jer...

  Buah Cintaku...

May 15, 2009 at 10:26 AM

To NA -> tu dah masuk aci ala-ala riak tak hingat dunialah tu bro... Iye aku tahu seluruh dunia sedang dan tengah memerhatikan ko... erm anggap jerlah award tu sebagai penghargaan atau tuah ko dalam menghasilkan garapan yang terbaik untuk tiap novel yang dah berjaya dijual... amik tau jangan tak amik... camne nak amik, lu pikirlah sendiri bro. Itu pun mau kasi ajar ka.. Chit...

  Nursuzry

May 15, 2009 at 11:09 AM

hehehe. tq...tq...tq...

  Buah Cintaku...

May 15, 2009 at 11:21 AM

To Sue, You most welcome darling...

  Nursuzry

May 15, 2009 at 5:09 PM

heeeee...

  UMAIRA DZUL WIDAD

May 15, 2009 at 8:48 PM

kak pu3 ni...bikin ribu jiwa sy je. tercungap2 sy berlari ke umah akak ni. ingatkan pertolongan apa. nak jugak menolong.rupa2nya dpt award.huhu...dah 2 org kasi award ni tapi belum dpt bawak balik ke rumah lagi. tak ada transport. nanti kalau dah tampal kat umah saya bagitahu akak yek. terima kasih k.pu3 cayang. muuuah!

  Buah Cintaku...

May 15, 2009 at 10:53 PM

To Maira -> La tercungap2 ke... hehehehe tak pe tu sebahagian dari senaman tu... Tapi awatlah cheq tak naik ketapi atau Putra jer... tak lah tercungap. Apapun cepat cari transport untuk bawa balik arward tu sebelum tarikh luputnya tau... Erm awak cayang kita ekk... kita pun cayang awak... muahhhhh